ONSDAG / 150910

Hallå superduper fina läsare!
Har precis vinkat av mamma och pappa som åkte till Oskarshamn nu i eftermiddag. Kusin Adrian kom precis hit och håller på för fullt ute i köket, med dessert. Vit chokladmousse med hallon och grädde, hur gått låter inte det?!Ja, sen så kommer mormor hit och lagar mat, lasagne, och vi ska bara ha en mysig kväll med god mat och så blir det väll lite idoltittade med :) Förövringt sitter jag i våran nya soffa och ska snart plugga lite. Har massor att göra i både no och matte! Och imorgon så är det ju prov, som jag tidigare har sagt så fattar jag ingenting av den här bilogin. Tur för mig att vi inte får betyg ännu, för då hade ju jag vart kööörd! Haha, men det ska väll gå, annars får man väll göra omprov. Hur har eran dag varit? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0