SHE DIDN'T REALEASE WHAT SHE HAD, UNTILL SHE LOST IT

Godeftermiddag mina fina!
Jag kom nyss hem, har varit och hämtat min dator, jippei! Eller inte.. Dom har ju inte gjort ett skit med den,  det kostade 3000 att laga den ( som vi inte gjorde dör atta pappa tycket att det var onödigt..), och eftersom att min sladd är sönder, så funkar den inte.. Igentligen kunde vi ha köpt en ny sladd till datorn, men pappa tyckte att vi skulle hem och testa min gamla igen. Vilket var heeeeelt onödiigt, eftersom att den inte funkade, precis som jag sa.. Så nu kommer det säkert att dröja innan vi åker tillbaka.. Vet inte riktigt om vi kommer att köpa ny sladd, som kostade 1500 kr, eller en ny dator. Hoppas såklart på det andra ;) Menmen, snart ska jag nog dra och köpa mig en godispåse, yummi.. Hörs förmodligen senare ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0