SNABB UPDATE

Har fått besked om min dator nu, det skulle kosta 3 fucking tusen att laga den! Så jag vet inte riktigt hur vi ska göra.. Men jag tror att jag kan hämta den snart, och det betyder ju... meeeer bloggning igen! :) Goood huh? Just nu sitter jag med hanna vid datorn, cammar lite med Calle och typ sjunger för full hals, hah. VI hade iaf skolkort idag, vi tog typ 2 bilder, innan kameramannen sa att det var klart ;O Man baah ; meen vafaaan, jag hann fan bara värma upp! Hahha, men vi får väll se om någon månad när skolkatalogen kommer :) För i övrigt har det inte hänt så mcyket i mitt liv.. JO, jag har ju börjat ny skola, fått ny klass, och massa nya lärare. Älskar min klass, haha ;) Eller jaa, vi är elite 71 så vad skulle kunna va fel, hah? Ojuste! Vi har bokat Thailand resan nu också! Åhhhh fyfan vad skönt det ska bli.. Vi pååker typ i Januari tror jag. Fett meeh lyyxx! Oh, ja, det var väll typ så mycket jag hade att säga just nu, haha.. Puss på snoppen!

















Today't outfit, och lite egopics'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0