YOU AND ME BABY

Hallå där homies!
Har precis städat klart i mitt rum, har lännsat garderoben och byrån, damsugit osv. Och vet ni vad? Det blev mer kläder i slänga- högen än i spara- högen! Helt sjukt mycket som jag kunde slänga utan att enns fundera mer än nödvändigt, men vissa saker var lite sorgliga att ta avsked av. Sånna saker som har varit en favorit i många år, men som man har växt ur, eller sånna som har fått obotliga founation- fläckar på sig.. Men sånt är livet! Och nu har jag iallafall en ny, snygg, fräch gardeob! Eller okej, ny är den ju inte, men en otrolig makeover fick den! :) Nåja, nog prat om min garderob, bilder från dagen kommer imorgon! Nu ska jag checka bloggar och sen vid halv åtta så ska jag hoppa upp i soffan och sätta på fyran! Ett sjukt bra program! Vet ni vilket jag syfftar på? ;)


                
         Har jag visat er den här tröjan förut? Trot inte det..? Jo, jag fick den av min modemedvetna mormor i                                            födelsedagspresent! Tycker den är ursnygg, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0