YOU, ME AND DUPREE

Hola Amigos!
Än en dag som tillbringas i soffan framför tv, inlindad i duntäcket med en kopp te i handen. Vet inte riktigt vad som pågår i min kropp just nu. Har haft ont i huvudet i flera dagar nu, har även varit förkyld och haft feber.. Allt börjar bli mycket bättre nu, så jag får väll sattsa på att gå till skolan på måndag iaf! Fast jag hade ju hoppats påa tt det skulle bli dåligare väder idag.. Låter kanske lite konstigt, haha, men det är alltid mysigare att ligga i soffan och se på en film, om det spöregnar och åskar ute. någon som håller med mig där? MEn det är föriövrigt precis vad jag gör nu, ser på en film och myser i soffan, ska precis öppna en apelsin. Filmen jag ser på heter som rubriken, You, me and Dupree. HAr sett den några gånger innan, men shit the same!
Ha en under bar dag, mina fina! ♥


Och på fötterna sitter såklart mina über sköna duntofflor, love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0