EN PERSON

det finns en person som lyser upp mitt liv. en person som jag kan lita på till 10000% och som jag vet att jag alltid har brevid mig. en person som jag har känt i hela mitt liv, och då menar jag inte sen treårs åldern, utan ända från starten, som bebisar. vi har lärt oss att läsa och skriva tillsammans, vi har rest utomland tillsammans, vi har delat många, måååååånga minnen. och vi båda kommer ihåg speciella minnen sen vi var små, som ' vafan saru?!' och ' det hördes ett vrål, uuoouuoooh!'. hahah, ja, minnen har vi gott om. vi håller ihop i vått och torrt, och vi kan prata med varandra om allt. det finns en person som jag älskar enormt mycket, och som jag aldrig kommer släppa taget om. vem det är? jo, hennes namn är matilda helena johansson, och hon är underbar ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

aww, jag älskar dig Sara! <3

2011-01-21 @ 23:19:55
URL: http://matildahelenajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0