TROR NI DET HÅLLER?

hemma nu, skönt att få springa av sig lite. tänkte fortsätta såhär, typ gå upp klockan klockan halv sex, gå en runda, duscha, äta frukost och klä på mig. tror ni jag klarar det? nej, inte jag heller, men jag ska ge det ett försök. för det finns inga genvägar när det gäller att nå sitt mål, right? så jag tänker köra, se hur länge det håller. det gäller ju liksom bara att komma upp ur sängen, det är iaf mitt problem, att jag bara vill ligga och sova i all evighet istället för att gå upp och göra saker som behövs. så om jag kommer upp så tidigt, är det nog inga problem! hoppas jag iaf, haha. menmen, tänkte ju göra ett träningsschema, men jag vetifan om det behövs. aja, vi får väll se. nu ska jag umgås med min kära familj, puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0